آرامش وجود

قدم به خلوت خود بگذار


ای بخشنده ی بزرگ و مهربان! مرا از گذشته ام رها کن. گذشته ام را بر من ببخش. حالا و همیشه همراه من باش و کمک کن که همواره بنده ی نیک کردار و پاک تو باشم.


خدای من! شرایط را بهبود بخش پاکی ام را حفظ کن. کمک کن تا من و همه ی انسان ها مسوولیت اعمالمان را بپذیریم و رشد کنیم.


خدای من! گرچه گاهی از رفتار و قضاوت دیگران دلگیر می شوم اما می دانم روح تو در من دمیده شده .از تو می خواهم نورت را بر آنها بتابانی و آگاهیشان را بالا ببری. با تو من همیشه سرفرازم.


ای خالق اعجاز! آرزوهایم را به دست تو می سپارم. تو خود آنچه صلاح من است مقدر فرما . می دانم تو همیشه بهترین ها را برای من در نظر داری . پس به تو توکل می کنم و تسلیم امر و اراده ی تو هستم.


الهی! کمک کن تا بتوانم خود و دیگران را ببخشم و رها کنم. روح بخشش را در من بدم. از این لحظه من رها و آزاد هستم. پروردگارا رهایی ام را سپاس.


پروردگارا!تو حافظ آبروی من هستی. کمک کن همیشه در سایه ی لطف تو آبرویم حفظ شود. هر لحظه یادآورم باش تا آگاهانه رفتار کنم و حضور تو را حس کنم.


خدایا!تو ناجی من هستی از که بترسم؟! خدایا تو امین و رازدار من هستی از که بهراسم؟! تو پناهگاه من هستی جز تو به که پناه برم؟! دلم را تقویت کن. با تو آرامش در راه است.


خدایا! مسیر واقعی زندگی ام را به من نشان بده! کمک کن دوستان واقعی ام را بشناسم. کمک کن هر جا می روم خیری برسانم.


الهی! آن قدر مهر در وجودم قرار بده که با تمام وجود برای دیگران دعا کنم . در این لحظه برای زندگی اطرافیانم از تو طلب خیر می کنم.


ای یاری گر! کسانی را که باید به آنها کمک کنم به من نشان بده بگذار مجرای خیر و برکت تو باشم.


الهی! می دانم هر آنچه که باید از جانب تو به من برسد در بهترین زمان و بهترین مکان نصیبم خواهد شد خود را و فرجام آنها را به تو می سپارم.



                                                                                                           روحتان سبز

                                                                                                           دلتان آبی

                                                                                                      قلبتان لبریز از عشق

                                                                                                           شیوا